Wednesday, July 2, 2014

ΜΠΟΥΝΙΔΙ

ΜΠΟΥΝΙΔΙ

Καλημέρα, Καλημέρα,
Τετάρτη, 3 Ιουλίου, πάλι καυτή ημέρα,
εγώ πάντως έφτιαξα το αρκουδίσιον στο τουτού,
νάχω λίγο δροσιά με τις διακοπές του ηλεκτρισμού,

σκέπτομαι και να σταματήσω τα πολλά,
πέφτουνε σφαλιάρες κατά σαλλόνικα μεριά,
αν και έχω εξασκηθεί στην πονηρία,
κρατάω, δηλαδή και κάποια αμφιβολία,

θυμάμαι, πιχι, τενόρο που δεν τον ήξερε κανείς,
και όλοι τον έμαθαν όταν τον μπουμπούνισε κάποιος ροκαντζής,
και λέω, υποθέτω, και ας συγχωρεθώ,
ας φάω και σφαλιάρα αρκεί να ακουστώ,

θύμα είμαι και εγώ των πονηρών καιρών,
ενώ όλοι είμασταν παρθένες, στο παρελθόν,
άλλα γίνονται για μιά καρέκλα στην βολή,
και άλλος μάχεται για να μην αξιολογηθεί,

άλλος πάλι θέλει τα φώτα να μου αλλάξει,
μπάς και ξεχάσω τα πόσα πολλά έχει αρπάξει,
με άλλα λόγια θέλει εξασφάλισι απ την αρχή,
και εγώ να πληρώνω και να μην λέω κι(χ),

απο αύριο, λοιπόν, θα συχνάζω σε καφέ,
θα το ανακοινώσω μπας και κάνουν τζερτζελέ,
θα φάω καμμιά σφαλιάρα αλλά θα ακουστώ,
ίσως σε κάποια καρέκλα ενδοξα θα εγκατασταθώ,

πρώτα όμως θα κάνω μπανάκι δροσερό,
μαζί και οφθαλμόλουτρο, το σχετικό,
και το βραδάκι θα πάω να χειροκροτήσω,
την ανάπτυξι που έρχεται απ τας βρουσσέλας να επευφημήσω......

No comments:

Post a Comment