Tuesday, October 13, 2015

ΣΤΥΛ

ΣΤΥΛ

Καλημέρα, Καλημέρα,
Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου, των Προτύπων Διεθνής ημέρα,
απαραίτητα για όλες τις δραστηριότητες τις διεθνείς,
αν και λίγο βαρετά να τα τηρείς,

δια τούτο σκέπτομαι να αλλάξω και εγώ,
να κάνω και το πόνημα πιό συναισθηματικό,
αλλά μάλλον το στυλ θα είναι κουραστικό,
μια χαρά ανεύθυνο είναι το καφενειακό,

λέω την παρόλα μου κάπως διασκεδαστικά,
προσπαθώ να την διανθίσω και κάπως σατυρικά,
έχω βέβαια να αντιμετωπίσω και παράπονα συζυγικά,
το έτερον ήμισυ θέλει να αναδείξω την ευφυϊα μου συνολικά,

αλλά η ευφυϊα είναι μάλλον υποκειμενική,
και ο καθρέπτης μου σε αυτό συμφωνεί,
άς την διατηρήσω καλύτερα κρυφή,
δεν είναι για γιαούρτια η εποχή,

άλλωστε όλοι γνωρίζουν οτι τα ξέρω όλα καλά,
κατέχω την αλήθεια σε όλα τα επιστητά,
το ορθόν που ξέρω μπορώ να επιβάλλω,
αλλά με παίρνει ο ύπνος και λέω το αναβάλω,

διότι το ντι-εν-εϊ είναι ελληνικόν,
άσε για αύριον που λένε στο χωριόν,
δεν έχουν βλέπεις ευφυϊα εκ γενετής,
φευγάτος είμαι...άνευ επιστροφής....

No comments:

Post a Comment