Thursday, January 2, 2014

ΤΣΙΓΑΡΛΙΚΙ

ΤΣΙΓΑΡΛΙΚΙ

Καλημέρα, Καλημέρα,
Παρασκευή, 3 Ιανουαρίου, συνηθισμένη κρύα μέρα,
ημέρα που η Γη είναι στον ήλιο πολύ κοντά ,
γι αυτό στο νότιο ημισφαίριο είναι και πιό ζεστά,

εδώ, πάντως τελευταία, βρέχει τακτικά,
δεν πλένω το αυτοκίνητο, κάνω τεμπελιά,
αλλά να αρρωστήσω αποφεύγω συστηματικά,
δεν έχω να δώσω 25άρι στα νοσοκομειακά,

είπε ο Αδωνις οτι ο νέος νόμος πρέπει να εφαρμοσθεί,
ακόμη και οι βολευτές που τον ψήφισαν έχουν εκπλαγεί,
υποπτεύομαι και εγώ για άλλη μια φορά,
οτι ψηφίζουν χωρίς να διαβάζουν ούτε μιά σειρά,

καιρός να πρωτοτυπήσουμε και εμείς,
να γίνουμε κορολάδο της Ευρώπης της Κοινής,
να γίνει νόμιμο το χασίσι το ελληνικό,
να επέλθει ανάπτυξι στο προϊόν το τουριστικό,

να πάρει και το ΦιΠιά του ο στούρν,
και τσιγαρλίκια δώρο να του δωθούν,
θα ευτυχήσει και αυτός απο την πίεσι την υπουργική,
θα σκάει στο γέλιο σε κάθε ανησυχία δημοσιογραφική,

τσιγαρλίκια θα δίνονται και στους απόρους δωρεά,
απο βαθύπλουτους αγρότες στα ζωνιανιά,
αλλά επίσης σε όλους τους Δικαστικούς,
που ακούνε απολογίες μίζας, απο Στρατιωτικούς,

θα κάνω και εγώ ένα τσιγαρλίκι, αλλά διπλό,
να καταλάβω γιατί διορίζουν οι Πολιτικοί κάθε επιτελικό,
είναι καιρός να γελάσω με εμένα και εγώ,
που παρέμενα κορόϊδο, απο πολύ καιρό......
=======

No comments:

Post a Comment