Thursday, January 30, 2014

ΤΣΟΥΠΡΑ

ΤΣΟΥΠΡΑ

Καλημέρα, Καλημέρα,
Παρασκευή, 31 Ιανουρίου, η τελευταία του ημέρα,
αντε και ο κουτσοφλέβαρος ναρθεί,
να γίνουμε πλούσιοι, θ΄αυγατίσουν οι μισθοί,

καιρός να μάθουμε και άλλη γλώσσα ξενική,
και απαραίτητα την αυστριακή γερμανική,
άλλως απο μετάφρασι θα παίρνουμε μηδέν,
κι οι τσούπρες θα κολλήσουν στο ίδιο το ρεφραίν,

άλλα είπαν οι μέν συνεντευξιακά,
άλλα κατάλαβαν οι πολιτικοί συνολικά,
αλλά το θέμα ακόμη εκκρεμεί,
και έχω περιέργεια, εξουθενωτική,

πρέπει να μάθω τις προτάσεις του αρχηγού,
ή τις προτάσεις που δεν είπε του βουλευτού,
να καταλάβω τα βλάχικα τα γερμανικά,
να γίνω ειδικός στα μεταφραστικά,

αλλά τέτοια δουλειά να πιάσω ακόμη δεν τολμώ,
βολεύομαι με το επίδομα το ανεργιακό,
και ολίγον μαύρη εργασία που-και-πού,
αυτό το έσπα, δεν ανέχομαι, είναι ΝουΔού,

εγώ είμαι πολίτης και πολιτικοποιημένος,
με χαρτζιλικώνει η μαμά είμαι χαϊδεμένος,
είμαι δηλαδή περήφανος πολύ,
ίσως δεχθώ αν θέλετε διευθυντή,

πρός το παρόν βέβαια έχω ενταχθεί,
σε κάποιο κόμμα, που όλους θα σωσει, έχει γραμμή,
μή με ρωτάτε, δεν θυμάμαι ποιό κόμμα είναι αυτό,
δεν έχει σημασία, αρκεί να εξασφαλίσω το ξηστό........ 

No comments:

Post a Comment