Monday, April 28, 2014

ΚΑΝΤΡΙΓΕΣ

ΚΑΝΤΡΙΓΕΣ

Καλημέρα, Καλημέρα,
Τρίτη, 29 Απριλίου, μισο-συννεφιασμένη μέρα,
είναι και παγκόσμια εορτή του χορού,
απο τσιφτετέλι μέχρι μπαλλέτου κλασσικού,

καντρίγες χορεύουνε πολλοί πολιτικοί,
ΓΑΠας και κουρέας είναι πρώτοι στην σκηνή,
πολύ το διαφημίζουν όλοι οι τηλεοπτικοί,
για ένα βιβλίο της ΚΟΠΑνας της βολευτή,

μέχρι και ο μπένυ απεφάνθη συνταγματικώς,
είναι άνευ σημασίας το συγκεκριμμένο γεγονός,
και όλοι τώρα τρέχουνε σαν παλαβοί,
η πρώτη έκδοσις θάχει του χρόνου εξαντληθεί,

λέω και εγώ να αγοράσω καμμιά δεκαριά,
τόσα θέλω για φτάνω τα ράφια τα ψηλά,
εκεί που έχω βάλει βιβλία άλλων πολιτικών,
να τα καθαρίσω απο τα κόπρανα των ποντικών,

δεν είμαι αναγνώστης λογοτεχνικός,
αλλά τσιφόρο διάβαζα παλιά μανιωδώς,
έχω δηλαδή αντίληψι ζωής κυνική,
μου λείπει παντελώς η άλλη, η ιδεολογική,

δια τούτο δεν έκανα ούτε για θυρωρός εις την βολήν,
δούλευα συνεχώς , δεν χάρηκα ζωή,
ούτε στο σύνταγμα πήγα ποτέ να διαμαρτυρηθώ,
αλλά πέρασα διότι έχει ουρητήριο δημοτικό,

υποπτεύομαι οτι πρέπει να γράψω βιβλίο και εγώ,
ή, όπως είπε ένας φίλος, σενάριο θεατρικό,
ένεκα όλα σε τούτη την ζωή,
είναι εικονικά, αλλά δεν έχουνε ουρί.......

No comments:

Post a Comment