Wednesday, April 9, 2014

ΛΟΥΗΣ

ΛΟΥΗΣ

Kαλημέρα, Καλημέρα,
Πέμπτη, 10 του Απρίλη, ανοιξιάτικη ημέρα,
σαν σήμερα το 1896 στέψανε τον Λούη νικητή,
έκτοτε έγινε επίθετο να χρησιμοποιείται όπου δεί,

σήμερα πρέπει όλοι να ξεκουραστούν,
και την πετυχημένη απεργία να αναλογιστούν,
αύριο όλοι εν αγαστή συνεργασία θα συσκεφθούν
να βρούν  νέο τρόπο τον κόσμο να ταλαιπωρούν,

ξετυλίγεται σιγά-σιγά το νέο το κουβάρι,
μαθαίνουμε λεπτομέρειες για το Κόμμα το Ποτάμι,
άρχισα, που λέτε,  και εγώ να το συμπαθώ,
όταν άκουσα να το υβρίζουν με τρόπο ποταπό,

το υπερασπίστηκε όμως ο τα φάγαμε όλοι μαζί,
σάμπως μου φάνηκε οτι αδυνάτησε λίγο-πολύ,
ίσως νηστεύει και έχει μείνει πίσω στο φαϊ,
θα τον ξανακούσω οταν περάσει η σαρακοστή,

έκανε και ο στούρν τόλμημα μεγάλο,
θα βγεί στις αγορές για να πάρουμε ρεγάλο,
αλλά έχω κάποιες αμφιβολίες και γι αυτό,
πάψανε να τον υβρίζουν , και ανησυχώ,

διότι είναι χαρακτηριστικό της πολιτικής ζωής,
όταν ακούς καλά λόγια, πρέπει να ανησυχείς,
μάλλον οι ωφελημένοι θα έχουνε αυξηθεί,
κρύφτε τα λεφτά σας, θέλει προσοχή,

εγώ πάντως δεν ανησυχώ,
ούτε μακροπρόθεσμα δεν έχω πλεονασματικό,
όλα είναι τσίμα-τσίμα, και η τσέπη μου κενή,
αλλά παρηγοριέμαι, γιατί έχω ακόμη το μακρύ.........

No comments:

Post a Comment