Monday, October 13, 2014

ΚΟΡΩΝΑ

ΚΟΡΩΝΑ

Καλημέρα, Καλημέρα,
Τρίτη, 14 Οκτωβρίου, των Προτύπων Διεθνής ημέρα,
και όταν λέμε πρότυπα είναι για μέτρα και σταθμά,
διότι ακόμη ψάχνουμε για πρότυπα Πολιτικά,

κάπου, δηλαδή, τα πολιτικά έχουν ανακατευθεί,
αλαλούμ συζήτησις κάθε τηλεοπτική,
άλλοι δεν θέλουν απο το μνημόνιο να στερηθούν,
πάλι ανάποδα τα ακούω και ας με συγχωρούν,

είπε και δυό λόγια καλά ο λελουδάς,
παραμένει με πείσμα γαϊδουρινό ο γερμαναράς,
περιμένω και εγώ να ακούσω και μια γνώμη σοβαρή,
μα-μπίπ ακούω και έχω κουφαθεί,

λέω να ρίξουμε κορώνα-γράμματα τελικά,
μέσα έξω να αποφασίσουμε σοφά,
αλλά κορώνα δεν έχει το ευρώ,
θα μου μείνει το στίγμα το βασιλικό,

γράμματα έχει απο την μία την πλευρά,
και γεωγραφία απο την άλλη ευρωπαϊκιά,
καλύτερα θάνε να κοιτάξουμε τον καφέ,
αλλά και μόνον αν βάλουμε όλοι ρεφενέ,

θα περιμένω να πέσουν οι αντικειμενικές,
για να γεμίσουμε πάλι οικοδομές,
να ξεθάψω τα λεφτά απο τον τάφο τον μακεδονικό,
να τους επιστρέψω και το σεμεδάκι, που λείπει απο το καθιστικό,

όλοι πάλι προετοιμάζονται για εκλογές,
είναι για να αποφύγουν υποχρεώσεις μνημονιακές,
είμαι περίεργος ποιός σήμερα θα δηλώσει μνημονιακός,
πάλι, το βλέπω, μας δουλεύουνε, ομαδικώς,

ξέρω, ξέρω, θέλετε να ακούσετε και πονηρά,
σήμερα όμως είναι μέρα για πλυστικά,
τα γράφω, τα γράφω και έχω πλέον λερωθεί,
μπουγάδα θα τα κάνω για καινούργια...εγγραφή......

No comments:

Post a Comment