Friday, October 17, 2014

ΦΡΑΞΙΑ

ΦΡΑΞΙΑ

Καλημέρα, Καλημέρα,
Σάββατο, 18 Οκτωβρίου του Αποστόλου Λουκά η ημέρα,
το 1979 πήρε ο Ελύτης το Νόμπελ το βραβείο στην λογοτεχνία,
και το 1977 αυτοκτονήσανε την Ερυθρή φράξια στην Γερμανία,

εδώ, λένε, αποφύγαμε με την αυτοκτονία,
καθάρισε ο Σαμ με μία μόνον ομιλία,
ησύχασαν και οι  άλλοι του νέου αρχηγού,
θάχουνε πάλι το ίδιο θέμα για να κάνουν ντού,

ντού θα κάνουν για να γίνουν κυβερνητικοί,
εξασφάλισαν μνημόνια για να σκίζουν στην τιβί,
έχουμε εμπεδώσει οτι θα σωθούμε στο πι-και-φί,
αρκεί να πάρουν αυτοί τα ευρά και μας μοιράσουνε δραχμή,

είμαι ένας πτωχός του μπόστ οπαδός,
δεν είμαι οικονομολόγος ούτε κυβερνητικός,
ούτε καταλαβαίνω πως ακριβώς θα σωθώ,
αλλά αυτοί ξέρουν, θέλω-δεν-θέλω θα πεισθώ,

μου αρέσει που θα ειμαστε ενωμένοι,
σαν γροθιά για να μην μας φάν οι ξένοι,
αλλά έχω ακόμη υποψία ισχυρή,
απο την πολλή ένωσι η καλοτρυ-μπίπ μου πονεί,

προτιμώ νάμαστε καλύτερα λίγο αραιά,
νάχουμε χώρο να αποφεύγουμε την μυρωδιά,
ένεκα πολλά θα και θα ακούω πάλι από εψές,
όλοι , δηλαδή, μας βομβαρδίζουν με πορδές.....

No comments:

Post a Comment