Friday, October 3, 2014

ΖΩΑ

ΖΩΑ

Καλημέρα, Καλημέρα,
Σάββατο, 4 Οκτωβρίου, είναι των ζώων παγκόσμια ημέρα,
είμαι φιλόζωος , πάντα κατά τρόπον λογικόν,
έχω και σακκούλες, στην τσέπη, να μαζεύω το σκατόν,

αυτά τα θέματα λύνονται απλά,
βλέπεις που τα κάνουν και τα μαζεύεις μια φορά,
άλλα είναι που άλλα ζώα τα πετάνε εδώ και ΄κείς,
χτυπάνε ανεμιστήρα και γίνεται, όπως λένε, της μουρλής,

δια τούτο απολαμβάνω ειδήσεις τηλεοπτικές,
και ιδιαίτερα, τις αντιπαραθέσεις, τις πολιτικές,
πετάγονται αυτά που είπα, δεξιά και αριστερά,
αλλά  έχω πλέον πείρα, απο τα αυθεντικά τα ζά,

άλλα ζά είναι επαναστάτες της φακής,
κάμνουνε κάποιες ληστειούλες, της προκοπής,
βγάζουνε και διακήρρυξι πολιτική,
μιά χαρά βούτσηδες απο οικογένεια αστική,

όπως, δηλαδή, βλέπω, η επανάστασις αργεί,
καλοθρεμμένοι είναι, δεν σηκώνονται πρωϊ-πρωϊ,
κάνουν βέβαια την απαραίτητη ληστεία,
αφού μαζέψουν τα σάλια, απο την γερουσία,

διότι η γερουσία έχει όνειρα ιδεολογικά,
θέλουν ακόμη να φτιάξουν την κοινωνία ιδανικιά,
οχι ακριβώς αυτό που νομίζεις εσύ και εγώ,
ξέρουν αυτοί, το ονειρεύονται, να μην τους ξυπνώ,

ως γνήσιος, λοιπόν ιθαγενής,
είμαι βαθύς γνώστης της Πολιτικής,
αν και φώς στα οικονομικά δεν διακρίνω,
είναι που μούχουνε κάνει τα τρία δύο...

No comments:

Post a Comment