Thursday, October 16, 2014

ΦΤΩΧΕΙΑ

ΦΤΩΧΕΙΑ

Καλημέρα, Καλημέρα,
Παρασκευή, 17 Οκτωβρίου, της φτώχειας παγκόσμια ημέρα,
όλοι την εορτάζουμε ομαδικά,
και την επιδιώκουμε στα φορολογικά,

όλοι πλέον είναι φτωχοί,
ακόμη και οι κατοικοεδρεύοντες εις την Βολήν,
όλοι δεν έχουν να πληρώσουν τον ενφιά,
περιμένουν τα δάνεια, τα κομματικά,

δια τούτο υποστηρίζω την ξανθιά,
πρέπει τα σκουπίδια να μένουν φανερά,
όλοι να ψάχνουν καθημερινά,
να καταπολεμήσουν την φτώχεια οριστικά,

με σκουπίδια θα μείνει και ο μαραθών,
τους ξεβράκωσε ο γατάκης στο καλλιτεχνικόν,
προσέφερε και θέαμα τηλεοπτικόν,
τα τρώγανε με ρεκόρ ολυμπιακόν,

αλλά έχω μπερδέψει πάλι τους μνημονιακούς,
όλοι το έχουν ρίξει στο κουσκούς,
όλοι θέλουν την έξοδο οριστικά,
αλλά να έρχονται τα σχετικά λεφτά,

πάλι λοιπόν τα συζητάνε απο την αρχή,
αλλά όπως τα λένε δεν καταλαβαίνω γρύ,
θα περιμένω ο μπένυ να εκδηλωθεί,
και ο εγκέφαλός μου να διαφωτισθεί,

πρός το παρόν για τους 180 έχω νταλκά,
λένε οτι πολλοί θα κονομήσουνε τρελλά,
αλλά εγώ δεν είμαι ακόμη βολευτής,
θα μείνω με τα τρία δύο, της αριθμητικής.......

No comments:

Post a Comment